Kvaliteedipoliitika

FUTARI PPC E-POE KLIENDITUGI

Kui mõne e-poe toote kohta on küsimusi, võta ühendust klienditeenindusega, et saaksime aidata. Klienditugi töötab E - R kell 9.00 - 17.00. Ostuabi telefon on +372 744 1100. E-posti futari@futari.ee saad oma soovid saata ööpäevaringselt, vastame esimesel võimalusel.

KVALITEEDI GARANTII

Valime kaupu hoolikalt ning kvaliteet ja head suhted püsiklientidega on meile esmatähtsad. Vähemalt 6-kuuline müügigarantii kehtib igale e-poe kaubale. Tootjad võivad anda oma toodetele ka pikema tootjagarantii (vt toote- ja ostudokumente). Kui meilt ostetud kaubaga on mure, pöördu klienditeenindusse.

PRETENSIOONIDE ESITAMISE AEG

Eraisikust tarbijal on pretensioonide esitamise tähtaeg kuni 2 aastat ostu kuupäevast. Kui ostust on möödas 6 kuud, peab tarbija oma pretensiooni põhjendama (tõestama tootmisvea). Juriidilisest isikust ostja esitab pretensioonid mõistliku aja jooksul (kuni 6 kuud). Kaebus esitatakse hiljemalt 2 kuu jooksul puuduse avastamisest.

MÜÜGIGARANTII TEOSTAMINE

Puudusega toote diagnoosimiseks ja parandamiseks pöördu meie Tartu Raekoja 13 remonditöökotta. Vajadusel suuname toote garantiiremondiks tootja volitatud teeninduskeskusesse. Kui puudusega toote parandamine või asendamine ei ole võimalik, ostame kauba tagasi. Täpsed garantiitingimused leiad e-poe üldtingimustest.

TAGASTAMISÕIGUS

Eraisikust tarbijal on e-poest ostes 14-päevane taganemisõigus. Täida tagastusvorm, kui soovid kaupa tagastada. Täname, kui teatad tagastuse põhjuse. On kaupu, mida tagastada pole võimalik. Täpsed tagastustingimused leiad e-poe üldtingimustest.

TAGASISIDE ON ALATI OODATUD!